Asistent(ka) obchodního oddělení/fakturant(ka)

Co bude vašim úkolem?

  • administrativní práce spojené s obchodním oddělením
  • kompletní práce při zajišťování fakturace - tuzemsko, zahraničí, státy mimo EU
  • vystavování zálohových faktur, opravných daňových dokladů, objednávek, příjemek zboží
  • vykazování údajů pro intrastat
  • zpracování čtvrtletních výkazů o produkci obalů Eko-kom
  • evidence a editace dokumentů v IS Helios
  • ostatní administrativa

Co bude vaší náplní?

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • praxe na obdobné pracovní pozici výhodou
  • velmi dobrá znalost prace na PC, znalost IS Helios výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • dobré organizační schopnosti, samostatnost, ochota učit se
  • znalost AJ nebo RJ úrovně B1, znalost NJ - výhodou

Co vám nabízíme?

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • odpovídající finanční hodnocení
  • zaměstnanecké benefity ( 5 dní dovolené navíc, příspěvek na stravování, docházkový bonus aj.)
  • práci na plný pracovní úvazek
  • příjemné pracovní podmínky

Termín nástupu:

  • dohodou

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s průvodním dopisem na adresu: prace@opall-agri.cz.

Kontaktní osoba: p. Vyhlídalová +420 720 025 322.

Vyberte soubor   Změnit   Odstranit